Назва
майстер-класу
«Створення освітнього Інтернет-ресурсу
«Створення освітнього Інтернет-ресурсу
вчителя
української мови і літератури»
Мета:
1. Вдосконалення
професійної підготовки педагогічних кадрів, прискорення процесу трансформації
ідей педагогічного досвіду в практичну діяльність, збагачення технологічного
потенціалу слухачів майстер-класу.
2.
Знайомство
з сервісами web 2.0. Робота в мережі Інтернет.
Завдання:
1.
Ознайомлення
слухачів майстер-класу з Інтернет-технологіями.
2. Підвищення
рівня професійної майстерності вчителів шляхом вивчення досягнень науки та
перспективного педагогічного досвіду.
3.
Створення
блогів.
Очікувані
результати роботи
Створення он-лайн ресурсів для використання на уроках
української мови і літератури.
Список
рекомендованої літератури
1. Інформатизація середньої
освіти: програмні засоби, технології, досвід, перспективи / Ред. В.М. Мадзігон
та Ю.О.Дорошенко. – К.: Наукова думка, 2003.
2.
Інформаційні технології в навчанні. – К.: Видавнича група ВНV, 2006. – 240
с.
3.
Іщук Н.Ю. Застосування засобів мультимедіа у процесі підготовки економістів
у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації: Автореф. дис. канд. пед.
наук: 13.00.04 / Вінницький держ. педагогічний ун-т ім. Михайла Коцюбинського.
- Вінниця, 2004. - 20 с.
4.
Клевцова Н.И. Методико-дидактические принципы создания и использования
мультимедийных учебных презентаций в обучении иностранному языку: Дисс. ...
канд. пед. наук: 13.00.02. - Курск, 2003. - 189 c.
5.
Скалій О.В. Комп'ютерні технології диференціації процесу фізичного
виховання школярів (на прикладі навчання плавання): Автореф. дис…канд. наук з
фізичного виховання і спорту: 24.00.02 / Львівський держ. ін-т фізичної
культури - Л., 2002. – 24 с.
6.
Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. Наук.-метод. посібник / О.
І. Пометун, Л. В. Пироженко. – К.: А.С.К., 2006.
7.
Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології:
Навчальний посібник. – К.: Видавничий центр «Просвіта», «Книга пам’яті
України», 2000. – 368 с.
8.
Сороко Н.В. Реалізація діяльнісного підходу при комп’ютерному навчанні в
умовах оновлення мовної освіти в Україні // Засоби і технології єдиного
інформаційного освітнього простору: Зб. наук. праць / За ред. В.Ю. Бикова,
Ю.О.Жука. – К.: Атіка, 2004.
ПЛАН
РОБОТИ МАЙСТЕР-КЛАСУ на 2015–2016 н. р.
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
Примітка
|
І засідання
|
||||
1
|
Ознайомлення з планом роботи на 2015-2015
навчальний рік.
|
Вересень
|
Бугайова
Н.А.
|
|
2
|
Знайомство з поняттям Інтернет-технології.
|
Бугайова
Н.А.
|
||
3
|
Створення акаунтів Google, блогів.
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
4
|
Практичне заняття .
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
Робота
між засіданнями
Робота із блогом. Створення сторінок.
|
Вересень-жовтень
|
|||
ІІ засідання
|
||||
1
|
Знайомство із сервісами web 2.0
|
Жовтень
|
Бугайова
Н.А.
|
|
2
|
Реєстрація у сервісах, які обрали для роботи.
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
3
|
Практичне заняття. Створення завдань і вправ.
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
4
|
Розміщення матеріалів на блог.
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
Робота
між засіданнями
Створення завдань і вправ у сервісах, що
сподобалися.
|
Жовтень-листопад
|
|||
ІІІ засідання
|
||||
1
|
Колективна робота з інтерактивною стіною Padlet.
|
Листопад
|
Бугайова
Н.А., слухачі майстер-класу.
|
|
2
|
Знайомство з blendspace.
|
Бугайова
Н.А.
|
||
3
|
Практичне заняття. Створення інтерактивних
плакатів.
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
4
|
Демонстрація напрацювань.
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
Робота
між засіданнями
Колективна робота з інтерактивною стіною Padlet. Розробка конспекту уроку із використанням
Інтернет-технологій.
|
Листопад-грудень
|
Слухачі
майстер класу.
|
||
ІV засідання
|
||||
1
|
Реєстрація в соціальній мережі Facebook. Створення групи. |
Грудень
|
Бугайова
Н.А., слухачі майстер-класу.
|
|
2
|
Реєстрація в регіональній спільноті «Я - Вчитель».
|
Слухачі-майстер-класу.
|
||
3
|
Робота над наповненням профілю, сторінки.
|
Слухачі-майстер-класу.
|
||
4
|
Демонстрація матеріалів.
|
Слухачі-майстер-класу.
|
||
Робота
між засіданнями
Знайомство з педагогічними спільнотами.
|
Грудень-січень
|
Слухачі-майстер-класу.
|
||
V засідання
|
||||
1
|
Дистанційне заняття за допомогою безкоштовної програми Skype (режим демонстрації робочого столу). |
Січень
|
Бугайова
Н.А., слухачі майстер-класу.
|
|
2
|
Обмін досвідом.
|
Бугайова
Н.А., слухачі майстер-класу.
|
||
3
|
Практичне заняття. Робота у чаті, форумі.
|
Бугайова
Н.А., слухачі майстер-класу.
|
||
Робота
між засіданнями
Спілкування он-лайн
|
Січень-лютий
|
Бугайова
Н.А., слухачі майстер-класу.
|
||
VІ
засідання
|
||||
1
|
Веб-квест як сучасна технологія навчання на уроках української мови і літератури. |
Лютий
|
Бугайова
Н.А.
|
|
2
|
Ознайомлення з варіантами веб-квестів.
|
Бугайова
Н.А.
|
||
3
|
Практична робота. Тема та завдання веб-весту.
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
4
|
Практична робота. Створення платформи для
веб-квесту.
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
Робота
між засіданнями
Створення веб-квесту.
|
Лютий-березень
|
|||
VІІ засідання
|
||||
1
|
Створення он-лайн ресурсів для використання на
уроках української мови і літератури.
|
Березень
|
Бугайова
Н.А., слухачі майстер-класу.
|
|
2
|
Практичне заняття. Робота в мережі Інтернет.
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
Робота
між засіданнями
Робота в мережі Інтернет.
|
Березень-квітень
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
VІІІ засідання
|
||||
1
|
Знайомство із сервісом coggle.
|
Квітень
|
Бугайова
Н.А.
|
|
2
|
Створення ментальних карт.
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
3
|
«Перевернуте та змішане» навчання. Знайомство з
теоретичним матеріалом.
|
Бугайова
Н.А.
|
||
4
|
Підготовка матеріалів для «перевернутого»
навчання.
|
|||
Робота
між засіданнями.
Розробка конспекту уроку із «перевернутим»
навчанням. Створення ментальних карт. Розміщення матеріалів у мережі
Інтернет.
|
Квітень-травень
|
Слухачі
майстер-класу.
|
||
ІХ засідання
|
||||
1
|
Демонстрація блогів.
|
Травень
|
Слухачі
майстер-класу.
|
|
2
|
Складання плану роботи на 2016-2017 навчальний
рік.
|
Бугайова
Н.А., слухачі майстер-класу.
|
0 коммент.:
Отправить комментарий